Newforma Project Center verbindt de beste softwaretoepassingen in de markt. U vindt alle projectbestanden vanuit één helder dashboard, stroomlijnt workflows en beheert projectbestanden inclusief rapportages en zicht op accountability. Met Newforma Project Center werken medewerkers beter samen en ondernemingen presteren beter, terwijl van alle activiteiten audit trails worden bijgehouden, gelogd en bewaard.
U werkt met Newforma Project Center vanuit één helder dashboard in één ecosysteem waarin software met elkaar verbonden is. Alle projectgegevens en –documenten (zoals e-mails en bijlagen, ontwerpbestanden, afbeeldingen, contracten, PDF’s, op- en aanmerkingen en beoordelingen enz.) zijn geïndexeerd en doorzoekbaar. Bestanden en gegevens blijven staan waar ze zijn gemaakt of opgeslagen. Met Newforma zorgt u ervoor dat uw team altijd met de meest actuele gegevens werkt.
Het dashboard van Newforma Project Center is de spil van alle projectgegevens. Hier vindt u de meest actuele projectbestanden en documenten, waar die zich feitelijk ook bevinden, op uw locatie of in de cloud. Zoek in alle bestanden en documenten (zoals e-mails, bijlagen, PDF-bestanden, scans, zip-bestanden, tekeningen enz.). E-mails en bijlagen van projectteamleden zijn altijd beschikbaar, zelfs als die mensen afwezig zijn of niet langer bij het bedrijf werken. Vragen van uw opdrachtgever of teamleden beantwoordt u onmiddellijk, zonder vertraging en met vertrouwen.
Met Newforma Project Center zorgt u ervoor dat alle projectgegevens centraal toegankelijk en vindbaar zijn voor het hele bedrijf. En dat zonder bestaande processen binnen of buiten het kantoor te wijzigen of te onderbreken. Eenduidige en enkelvoudige opslag en invoer van gegevens vermindert het aantal administratieve handelingen. De verwerkingstijd van RFI’s en vragen van klanten of teamleden wordt sterk verminderd. Newforma Project Center beheert projectworkflows en stroomlijnt contractbeheer. Op de bouwplaats vermindert Newforma de doorlooptijd van opleverlijsten door gegevensinvoer overbodig te maken. Ter plekke maakt u foto’s ter verduidelijking van issues, slaat die centraal op en deelt ze met ketenpartners.
Met Newforma Project Center minimaliseert u de benodigde tijd voor het omgaan met RFI’s en projectdata, opleverlijsten, rapportages en meer. U genereert rapporten en projectbestanden. Tegelijk bewaakt u de projectstatus en informeert u cliënten met gedetailleerde samenvattingen van incidenten, zelfs in periodes wanneer de opdrachtgever of projectmanager afwezig was. U hoeft nooit meer scans of prints te maken om die via een koerier te verzenden.
U heeft altijd zicht op wat er gebeurt, doordat Newforma projectactiviteit trackt en logt met behoud van de audit trails binnen het project. Vanaf kantoor, via het web en op mobiele apparaten werkt ieder teamlid vanuit één gecoördineerd bestand. Coördinatiefouten worden geëlimineerd door real-time samenwerking tussen teamleden op kantoor en op locaties mogelijk te maken. U deelt projectgegevens zonder het beheer van bedrijfseigen informatie in gevaar te brengen. Newforma kan een gewaarmerkte kopie genereren van projectgegevens die relevant zijn bij een geschil, zoals wie heeft wanneer welke bestanden gedownload.
Add-in voor MS Outlook om e-mails te koppelen aan andere data en onbeperkt grote bestanden te versturen en te tracken.
Zoek en vind in alle of geselecteerde projecten, inclusief historische projecten van vóór de Newforma implementatie.
Eenvoudig en veilig gegevens ontvangen en delen in een beveiligde portal of cloud.
Bestanden terugvinden, koppelen en in- en uitchecken in MS SharePoint, Bentley ProjectWise en IBM FileNet direct vanuit Newforma Project Center.
Organiseer alle projectinformatie in één venster, waar die ook is opgeslagen.
Revisiebeheer van documenten die bijvoorbeeld zijn afgegeven ter beoordeling, voor vergunningverlening en uitvoering. Via een interactief voorbeeld ziet u de meest recente revisies.
Op- en aanmerkingen vastleggen. Grafisch vergelijken via een digitale lichtbak. Deel en monitor op- en aanmerkingen intern en extern.
Creëer, distribueer en beheer agenda’s en notulen van bouwvergaderingen. Voeg actiepunten, RFI’s en andere open items toe aan de agenda.
Interactief zoeken, filteren en groeperen van afbeeldingen op datum opname, cameramodel, locatie en andere EXIF-eigenschappen.
Add-in voor Autodesk Revit en NavisWorks. Data synchroniseren met 3D model en voor iedereen beschikbaar maken. Documenten, actiepunten, e-mails enz. koppelen aan modellen, rooms, spaces, areas en elements.