Newforma Cloud is een nieuwe web- en mobiele gebruikerservaring met een meer gestroomlijnde en moderne gebruikerservaring. Het geeft toegang tot Newforma Project Center en biedt projectinformatie voor onderweg. Doordat de Newforma Cloud functies en verbeteringen automatisch bijwerkt door middel van continuous delivery, kost het de gebruiker minder tijd. Ook zijn er minder kosten dan bij traditionele benaderingen. We informeren u graag over de voordelen en mogelijkheden van Newforma Cloud.
Single Sign-On
Alles heeft tegenwoordig een wachtwoord nodig. Newforma Cloud vereenvoudigt de verificatie door single sign-on via Microsoft Azure Active Directory. Dit betekent dat gebruikers gewoon hun domeinwachtwoord te gebruiken. Hierdoor is het niet nodig om nog een extra wachtwoord te onthouden en het zorgt er tegelijkertijd voor dat de login in lijn is met het bestaande IT-beveiligingsbeleid binnen de organisatie.
Toegang tot projectbestanden
Informatie beweegt snel en gebruikers zijn onderweg en moeten in real-time kunnen handelen. Veel oplossingen vereisen dat gebruikers daarom informatie moeten synchroniseren. Of ze hebben beperkingen in de datagrootte die men kan uploaden en downloaden. Vaak bieden ze geen volledig control traject voor toegang door externe teamleden en alle toegang tot projectbestanden binnen één oplossing is zelfden mogelijk.
Newforma Cloud heeft deze deze problemen getackeld én functies toegevoegd om het gebruik van real-time samenwerking te verbeteren! Newforma Cloud biedt onder andere het volgende:
- Directe toegang tot alle projectbestanden voor interne teamleden
- Het eenvoudig delen van mappen met een groep/individuen van het projectteam
- Het delen van mappen naar externen; betrokkenen die geen deel uitmaken van het projectteam
- Geen beperking in bestandsgrootte voor uploaden en downloaden
- De mogelijkheid om een notitie toe te voegen, voordat een notificatie wordt verzonden
- Het toekennen van verschillende toestemmingsniveaus voor gebruikers; selecteer het toestemmingsniveau van de gebruiker om samen te werken
- Het vastleggen van activiteiten en het delen van informatie op mapniveau voor alle gebruikers
- Het vastleggen van alle gebeurtenisinformatie op projectniveau
Met Newforma Cloud kunnen gebruikers op het project naar elk bestand zoeken, net als in Project Center, zodat teamleden de informatie kunnen krijgen die ze nodig hebben om verder te gaan met hun werkzaamheden.
Actiepunten en taken
Mensen overschatten vaak hoe goed ze dingen kunnen onthouden. Vervolgacties ontstaan vaak tijdens vergaderingen, onderweg of bij het lezen van e-mails. Daarom kunnen gebruikers van Newforma Cloud hun toegewezen Action Items bekijken. Net als de Action Items, die ze hebben toegewezen aan al hun “Mijn Projecten” voor een snelle statuscontrole of update van openstaande acties. Action Items kunnen snel worden aangemaakt, toegewezen aan projectteamleden en bestanden kunnen worden bijgevoegd (zoals documenten, foto’s of video’s) om de informatie aan te vullen en discussiepunten vast te leggen. En dit alles zonder de gebruiksvriendelijkheid uit het oog te verliezen.
E-mails opslaan
Toegang tot informatie op het moment dat het nodig is om een beslissing te nemen is cruciaal op projecten. Gebruikers moeten e-mails opslaan in hun respectievelijke projecten om ervoor te zorgen dat alle gebruikers toegang hebben tot alle informatie wanneer een beslissing moet worden genomen. Het archiveren van e-mails kan tijdrovend zijn, maar met Newforma Cloud Mobile is het archiveren van een e-mail zeer eenvoudig; u hoeft alleen maar te swipen.
Benieuwd of Newforma Cloud ook de oplossing is voor uw organisatie? Neem contact op met Druchtman & Partners via +31 88 39 77 333 of via de contactpagina.